Skola... 1/10 -08

Då var det Onsdag igen. Har gjort bort dom två jobbigaste dagarna på veckan. Måndagar, ja för att det är måndag och det är då jag inte får träffa anders minst på en vecka och Tisdagar för att vårat schema är så himla packat då, 30 minuters lunch rast sen så är det lektioner fram till halv 4 med bara 5 min raster i mellan. Men när man då kommer till onsdag så vet man att helgen är nära. =) Planerna var egentligen att jag skulle sjunga med Lovisa och Erica, fredag och lördag men planderna ändrades och nu blir det så att jag ska sätta mig på en buss till Tärna på fredag kl 1. Längtar jätte mycket till att få träffa Anders men att åka buss i typ 6 och en halv timma känns väl sisådär. Åker som sagt 13:00 sen så är det byte av buss i lycklese vid halv 4. kommer typ till tärna vid halv 8. Men men det ska nog gå bra, får ladda Mobilen med mycket ny musik. Kan med glädje (?) också påpeka att jag har bestämt mig för att fortsätta gå Matte B. Har haft funderingar länge om att hoppa av för att det är så jävla svårt och jag inte orkar. Men jag måste ha det om det blir så att jag ska läsa vidare sen. Så nu får vi hoppas att jag klara av att tjura mig ignom det. Håller ni tummarna för mig? 



Nu sitter jag och Ida vid datorerna på balderskolan och nördar lite Idol och Apberget. Vi börjar nog Bf snart men vi hade lång rast idag. Aja lär väl skriva mer ikväll. Ska försöka räkna matte, skriva Svenska och hjälpa pappa att Tapetsera klart i mitt rum och måla garderobs dörrarna klart.  


Puss puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0