Plugg, Plugg, Plugg.....

Ja nu har vi nyss haft svenska och jag kan säga att det går sagta och knappt frammåt ska skriva en uppsatts och jag har ämnet "hur musik påverkar hälsan" Det är ett roligt och intressant ämne men jag vet inte riktigt vad som är viktigast osv. Men men det kommer väl. Sen så är det Matte prov i morgon och jag kan säga att det gick åt skogen att plugga igår, det är lustigt min bror dom läser ett bas år nu på konvux för att sen söka sig in på någon ingenjörskola och som har läst en massa matte kunde knappt hjälpa mig med B-matten igår. Jag var så arg och lessen om vart annat. Vill bara skita i allt egentligen men nu får det gå som det går på provet sen blir det till att ta nya tag. 
Aja nu ska jag och ida springa i väg för att ha religon. 

Hade bäst i dag. puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0