Open your eyes! 12/10 -08

Vad ska jag säg om gårdagen och idag? hmm, låt mig tänka. Hela dagen igår så gick jag väl som bara runt och var tröt och tjörmig på mamma, snacka om att hon får ta skit för mycket som hon inte rår för. Men hon vet hur jag är och det är tur, min mamma är så förstående. (A)  Hade tänkt att bara sitta hemma och ta det lungt men det blev så att efter jag käkat middag med familjen och Annica så åkte jag till Viktor och bastade med han, Markus, David och Martin. sen så åkte vi hem till David och såg Lejonkungen! <3 Den är så himla bra och pojkarna är så söta, dom satt och sjöng med i alla låtar. Komme i alla fall hem vid ett och jag la mig vid halv två tror jag. Vaknade av telefonen klockan 10 i morse precis som igår, fick sms av annica som ahde varit ute och festat, hon jätte bakis, stackarn. Strax efter det ringde ellan, världens bästa kompis och var helt förstörd. Men jag vet att allt kommer att lösa sig och att jag kommer att finnas för henne så jag är inte orolig, önskar bara att jag kunde säga eller göra något så att allt det jobbiga bara kunde försvinna!


David, Viktor & Markus.

Idag har jag i alla fall varit ute och cyklat med Tobban och ossie, och det var en orm på vägen. Alltså jag brukar inte vara så "fjantig" men ormar är inget som går i hop med mig, även om den var jätte liten och jag satt på cykeln så var dte ändå skit obehagligt att cykla förbi den. Men jag klarade av det och jag lever så det gick nog bra.
Skulle föresten egentligen till mormor och tvätta hennes fönster idag , men jag har försökt hela  dagen att få i tag henne men hon svarar inte så då får det väl bli en annan gång. Sen så är det sista buggkursen i kväll. Alla andra ska typ gå fortsättningskursen, men det blir nog inget för mig. Känner att det tar väldigt mycket tid och efter som att jag har ett lite kompliserat förhållande när lillhjärtat bor i tärna så är han ju inte direkt "Tvär träffad" men det löser sig nog.  Nu ska jag  kanske slå på en film eller så ska jag gå och hjälpa min bror med sitt rum , nu är det hans tur att  göra om. Men jag vet inte om jag orkara vara så snäll. Aja, ha en bra dag nu så hörs vi sen!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0