I miss you! 23/10 -08

Dagen har gått upp och ner. Var väl som bra tills jag skulle åka hem, Anders hörde av sig och sa att han nog skulle måsta åka och jobba i Arjeplog vilket betyder att jag inte kan åka till han på onsdag så då blir det väl typ på fredag. Känns väldigt tung men det var nog bra att han bara tvärr sa de tidigare, så att jag skulle hinna tänka efter och bli snäll innan vi ska prata om det igen. Känner att jag är väldigt bra på att ge han dåligt samvete över saker han inte kan rå för. Men nu är jag på bättre humör, har städat lite nere i köket och fjäskat för mammam, så att hon ska bli glad när hon kommer hem, sen har jag funderat på hur jag ska lösa allt med tärna resan osv med det börjar ordna sig. Nu hänger det bara på när Anders kommer hem igen. Hade inte tänkt skriva mycket idag, har egentligen inget vettigt att skriva. Men jag tänkte beklaga mig ännu lite mer över att jag måste jobba i helgen. Känns inge kul alls men det får gå ändå. =)

Hoppas ni får en bra kväll.
Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0