I´m so happy!

Torsdag idag, fast att det känns som att det är fredag. Kan säga att dagen började segt, var inte alls peppad på skolan när jag vaknade. Men dagen blev bara bättre och bättre och sista timmen hade jag då som sagt religons prov och det känndes faktiskt som att det gick riktigt bra. =) Sen så ringde Ellan och sa att jag skulle komma till waynes, så då gick jag dit och tog en ficka med henne och Fanny. Och Fannys komentar var bäst.

Fanny: Ja men jag gillar han.
Jag: Men vad är det som är så speciellt med han då?
Fanny: ja men han är........Han är då kåt.
Jag och Ellan: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, Det är väl inte svårt att hitta en kille som är kåt! HAHAHAHHAHA!
Fanny: Det var inte så jag menade.............

Hon är så söt, lillan


Sen så när jag kom hem så drog jag fram damsugaren och städade nere i köket osv.
Känns verkligen som att det är fredag idag men det är ju inte det. Var länge sen jag var så här glad, känns som att jag svävar på moln. Anders kommer i kväll och i morgon är det återträff med alla NIOR från högstadiet, känns faktiskt riktigt kul. =) Hoppas bara många kommer.
Men nu ska jag i alla fall ladda hem OTH och se det tills Anders kommer hit. =) Hoppas ni får en trevlig kväll och om jag inte hinner skriva något i morgon så hoppas jag ni får en trevlig fredag kväll. =)


feeling a little crazy!
Puss

Kommentarer
Postat av: fanny

Haha alltså saara !!! :/

det var verkligen inte så jag menade ;)

2008-10-16 @ 22:51:24
URL: http://fannyagren.blogg.se/
Postat av: ellan

Det var så du menade ;)

Var faktiskt obeskrivligt roligt, nog ingen som förstår.

Vad bra att du är glad Sara. Love you.

2008-10-17 @ 11:06:33
URL: http://erlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0