Friends forever.

Idag har jag då som sagt varit duktig fast att jag var olydig som inte åkte till skolan. Har i alla fall pluggat, (religon) Prov i buddhismen i morgon, sen så har jag varit ut på en promenad med Ossie och Mira en timma i skogen och sen så har jag städat mitt rum och gjort fint tills Anders kommer. Så nu har jag faktiskt varit duktig. Sen så var världens bästa Elin och köpte en tröjja åt mig idag innan den skulle bli slut så hon var förbi med den nyss och nu har hon kommit p att vi ska fara ut och springa kl 6. Och jag kan säga det att det var ett tag sen jag tränade på allvar, men det är nog jag har henne som alltid är peppande och drivande så det blir nog bra. Man är ju som alltid nöjd efter man varit ute och rört på sig. =)
Sen så kom jag på en till kul grej som händer i helgen och det är ju så klart att systeryster kommer hem. =) Hon pluggar i Piteå och hon har så mycket på helgerna osv så hon hinner typ aldrig hem, men nu ska hon ta sig tiden och komma hem, känns kul. =)



Men nu ska jag gå ner och käka sen byta om och fara ut och sprinag med ellan, sen så blire nog mer plugg ikväll.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0