"Can´t help feeling loved." 19/10 -08

Helgen har varit den underbaraste på väldigt länge.
Fredagen var det skola osv. Sen så åkte jag på återträff med niorna från Bureskolan och det var helt klart över förväntan, kul att träffa dom igen, men tyvärr så var ju inte alla där men kul hade vi ändå. Lekar, dans, sång och mycket bus. Helt klart en lyckad kväll.





Sen så vaknade jag på lördags morgonen med världens underbaraste person vid min sida, sen åkte vi till en av mammas jobbar kompis som skulle sälja lite glas och husgrejer så vi åkte dit och kollade på lite grejor så jag lyckades tvinga på Anders nå jätte snygga glas som kommer att passa perfekt in i köket när det blir klart. =] hihi, Ska bli så himla kul att hjälpa till med tapeter och inredning osv. =D Jag är nog mer exalterad än vad Anders är, men det är trots allt ett tag kvar innan huset är klart. (A) Hur som helst så var det sen också Höstfest i byn så jag och Anders mös och såg film sen åkte vi till festen senare på kvällen och dansade en massa och träffade trevligt folk. Var riktigt kul och jag måste säga att Anders är en stjärna på att dansa. Sötnosen min. =]







Söndagen så sovde vi länge och det vill jag lova var skönt! Åkte sen också till annica och mats och grejade på lite. Sen blev det go middag med momme och famme sen så åkte Anders hem, vilket var och är jätte jobbigt, men nu är det inte länge kvar innan jag åker upp till Tärna. Blir att åka Onsdagen på lovet till Söndag så det blir nog bra. Har engelska nationella nu på tisdag och naturkunskaps prov på onsdag och det känns ju lagom peppande, men på ett sätt är det skönt att man som ändå inte kan plugga till ett nationella men därimot naturkunskapen ligger jag ganska långt efter med en massa frågor så det kommer att bli mycket att plugga på... Men det får gå. Bara jag skriver G på det så blir jag nöjd!
Nu ska jag se nån film och bara sitta och tycka synd om mig själv en stund!

*************************************************************************************************************

You always make me smile!
Love you!




Hade bäst!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0