Blow me away! 27/10 -08

Jobbet för helgen är avklarad och nu har jag lov på riktigt. Känns riktigt skönt att ha gjort bort allt jobb, och det gick faktiskt riktigt bra så jag är som nöjd. Det snackas om lite olika saker för lovet men det är ytterst små saker jag hinner vara med på efter som att jag åker till tärna på Onsdag. Men idag blir det nog i alla fall badning på edda med ellan och tjejerna sen i morgon blir det nog till att vara med "Bouchpower." Vet inte hur det blir riktigt men så ser planeringen ut mest troligt. Längtar jätte mycket efter Anders och efter som att det varit så struligt så har jag väl inte varit gladast. Kommer att bli skönt att komma mig iväg i alla fall. Som sagt så blir det nog bad idag sen så får vi  väl se var det bär iväg.


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0