Som man bäddar får man ligga. 9/11 -08

Fredag spenderades med världens underbaraste flickor Ellan, Idde, Mattan och Fanny. Vi käkade middag på Subway sen satt vi på Wayne´s till kl6. Blev bio sen, vi såg RallyBrudarna. Den var riktigt bra. Blev ruggit sugen på att köra Isbil, så nu hoppas jag att vintern kommer fort så vi kan få börja köra snart!

RallyBrudarna!

Lördag
var jag på Guldsnurren på edda med Annica, Sofia och Mari. Alltså en stor danstävling där dom dansade Bugg, dubbel bugg, Lindy hopp mm. Var riktigt kul att se på. =) Åkte sen hem för att käka och byta om för att åka på fets hos Wille. Vilket var riktigt kul.

(David, Jonas, Jesse och Jimmy)
   
(Jesse och jag)                    (Vea, Jimmy och Cicci)

(David, Jesse, Viktor, Jimmy och jag)
                
(Evelina,Viktor, Fhilip och Tim)      (Jimmy och Jeniffer)

Tack William för en kanon fest! =)

Söndag.
I morse vacknade och mådde väl som jag förtjänade, tycker bara att det är lite konstigt efter som att jag inte drack så mycket igår men, men sånt man får ta. Fick mej i alla fall upp vid 1. Firade pappa med paket och tårta sen så gick jag, min bror, min lossas lillebror , Ossie och Annica ut en lång sväng i skogen och det var riktigt skönt. Men jag känner fortfarande av att det är lite små tungt att äta. Ikväll borde jag igentligen stöka och ställa till böker och en massa små tjafs i mitt rum innan mamma blir tokig på mig men jag vet inte om jag orkar det. Funderar på att göra tidig kväll. Lägga sig och se på en film snart. Skulle vara riktigt skönt i alla fall. Hoppas du haft en bra helg. Puss!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bli medlem på gratis kläder. Du får ett presentkort hemskickat, antingen på H&M eller Ginatricot. Helt klart värt det. Kostar absolut ingenting :)

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=35396

2008-11-09 @ 18:14:16
Postat av: ellan

Han har iaf en fin simpsons tavla! :)

2008-11-09 @ 22:57:54
URL: http://erlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0