Nobody but you! 12/11 -08

Kom hem från skolan och blir bemött av ett kolsvart hus, men ingen hund ute, utan han var inne. Ingen hemma. Sitter här och funderar på vart alla är. (?) Hmm, jag är hungrig. Borde kanske ta mig nån mat då om ingen ändå har tänkt komma hem. Dagen har gått bra och fort. Det är som lustigt för trotts att mycket känns tungt med skolan, som läxa och prov så känns ändå dagarna lätta och det går så fort. Nyss så var det ju helg... Jag hänger inte riktigt med, men det gör inget för mig, men jag önskar att jag kunde stanna tiden när helgen kommer. Som i morgon, för då kommer Anders hit. =D Jag längtar så himla mycket efter han! Men nu ska jag försöka städa lite i mitt rum sen gör läxa. Får se om jag orkar skriva mer ikväll.


Puss, puss
Haaade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0