It's the happiness inside that you're feeling! 3/11- 08

Lovet är över och nu har ännu en måndag kommit och gått. Lovet har varit helt undebart. Började lite tungt med jobb första helgen men sen måndag så var jag ju då och badade med ellan, idde, mattis och jensan och det var riktigt nice sen var det shopping som gällde hela tisdagen i Umeå.

Åkte sen hem och packade, åkte onsdagmorgon till min lossas-mormor i Arvidsjaur sen på torsdags morgonen bar det av vidare till Tärna, endast 6 timmars bussresa! Ganska drygt vill jag lova när man bara sitter och längtar att få komma fram. Men det var helt klart värt väntan. Var då hos Anders från torsdag till söndag och vi gjorde verkligen inte mycket men det var nog dom härligaste dagarna på väldigt länge. Fy vad jag älskar den där pojken alltså.. Det är ganska sjukt. Men sen så bar det ju då hem söndag men som tur var så åkte Linn med från Lycksele hem till Skellefteå så då hade jag någon att sitta och snacka med så det var nice. =)

I morgon är det Tisdag och det betyder att jag åker till Umeå för att träffa läkaren för att få bestäma tid för operation, för att göra om mitt ärr som är så fult. Nu är det verkligen dags, men jag gruvar mig ändå för att bara åka dit. Jag tycker verkligen inte om sjukhus. Men det löser sig nog. Jag och mamma ska gå på stan och shoppa först så det blir nog riktigt nice. =)


Mamma sa att egentligen så får hon inte ledigt för att följa med mig till läkarn för när man har fyllt 17 så anses det att man ska klara sig själv. Man anses vara "Vuxen" Vilket jag tycker är helt sjukt, snacka om dubbla budskap. Hur ska dom ha det(?) Om det nu är så att man inte blir myndig förän man blir 18, visst ska det vara så då? Eller har jag fel? Visst får man utnyttja att man är liten, medans man är det? Hur som helst så ska hon i alla fall följa mig och det tackar jag för, för jag skulle verkligen gå vilse. Jag hittar ju inte ens i stan hur ska jag då hitta på lassa i Umeå, det är svårt! I alla fall för mig som har värdelöst lokalsinne.







Hur som helst så är det dags att dra sig mot sängen.
Men hoppas ni alla får en bra dag på skolan/Jobbet i morgon.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0