If I aint got you. 26/11 -08

Det är gansak sjukt hur fort tiden går. Nu är onsdag avklarad och nu är det bara torsdag och halva fredag sen ska jag få träffa älsklingen igen. Veckan har varit fruktansvärt tung för oss båda och det är veckor som dom här man verkligen känner att man behöver stödet från varandra, jag hade aldrig klarat mig utan dig. Ska blir så himla underbart att få vara i din famn igen.

Idag for jag och mamma och schoppade lite julklappar efter skolan. Snart har jag hadlat alla mina julklappar klart. Bara till Mamma, Ellan, Faster, Momme och famme kvar nu!! Riktigt skönt. =) Jag längtar riktigt mycket till julafton. =)
Nu ska jag se OTH som jag aldrig han se igår sen gå en sväng med hunden.

Haaade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0