Världens bästa ellan! trettonde maj -08

Promenad med världens bästa ellan och man vet verkligen aldrig vad som kan hända. =P men det är just därför jag älskar henne! Hon är den som får mig att le åt allt som är svårt och tillsammans klara vi allt! 
 

image234  

image235


image237

image239


image238

image240

image241

Jasi! Vi har det bra tillsammans! Alltid tillsammans! Sen så har vi ju då planerat inför resan till stockholm och falund i sommar och nu längtar vi som nåå tookar! Dags för att det ska bli sommar nu tycker jag! Det rä ju faktiskt inte länge var till skolavslutningen, är bara tre veckor, inte ens det.. och jag har som börjat fundera.. asså jag sak sjunga på skolaslutningen, det blir första gången helt ensamm inför publik, borde inte jag ha börjat bli nervös för länge, länge sen? aa, jag fattar då inte riktigt, men jag hoppas att det går bra, Det kan ju inte bli värre än att jag skämmer ut mig och måste byta skola till typ umeå eller nått? eller hur? =S
Aja men nu ska jag gå och borsta tänderna och sen blire att se OTH sen sängen, även om jag är LEDIG i morgon så måste jag sova.. Är jätte trött känner att jag har varit tjörmig mot mamma i dag och hon förtjänar det inte.

Pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0