Valborgs!

Började med att jag, ellan, jensan, ida och fanny käkade tacos i Elias lägenhet, vilkaet var väldigt trevligt sen chillade vi där ett tag och sen så bar det av ut till en fest där det var massa sköna folk, men på vägendg gick jag i mina nya pumps och jag vet inte varför men jag stannade i alla fall och tog av mig skon och såg till min förvåning att jag hade typ blod på hela hälen. Då hade jag asså fått skavsår utan att jag ens hade märkt det? Hur går det till egentligen? Man märker ju typ dirr om man får skavsår? Ja konstigt var det i alla fall.. men hur som helst så träffade vi då en massa härliga människor på festen och där träffade jag oxå Erik.. En grymt rolig och skön kille! Nu har vi alltså en egen stjärna! hahaha, det är lite kul. Men hur som helst så komme vi till lägenheten när klockan var typ 04:00 sen så städade jag osv så jag la mej inte förän vid 05:30. Steg upp vid 11 sen vara bara att he sej ut i solen med elin. Och sen så ringe mamma och frågar om jag vill tjäna pengar, och självklart vill jag det, jag är en såndär fattig tonåring, om det finns sånna? =P Jag skulle städa ett hus där det då hade varit valborgs fest, men det gick riktigt bra.. Fick 500 kr för det så dte var riktigt värt. =)



Vad sägs om lite bilder?

image227

           


********************************

Idag så vaknade jag typ vid 10 av att det var grymt varmt i mitt rum, men på nått sätt så känns det ändå skönt! Sen så kom Elias äntligen hem så vi har varit ute och gått med lillossan oxå och nu sitter jag här, ska typ snart käka har match i kväll. Vet inte riktigt än hur peppad jag är, men det kommer nog när jag blivit piggare. =P

image232

 Fotbollslaget -07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0