Sova? 29/5-08

Jag har typ börjat nörda min blogg för mycket! Jag har nog inget liv. Hahah det är nog som elin sa, att jag nog har gjort för lite idag. Lika så alla andra dagar den här veckan! Jasi. Walk and Talk var ändå Chill riktigt härligt väder, men det blev små drygt att gå fort länge så vi sprang sista biten och jag tror det aldrig har varit så skönt att springa och riktigt sträcka på sig. =)

image269

Nu sitter jag här och funderar lite på vad som händer i morgon, och att jag borde verkligen sova? Fast jag kommer inte att bli trött på ett väldigt bra tag. Jag blir så less på mig själv! Jag kan ju fan aldrig sova längre, helt sjukt! Men hur som helst så blir det nog helt andra planer än vad vi egentligen hade planerat inför i morgon, så det blir nog Bowling för hela slanten i morgon! =) Riktigt peppad är jag! Och det är nån som ska åka på STOOR spöö! Och den personen vet precis vad jag pratar om!

image272


Sen ska jag försöka hinna köpa hårfärg och färga håret i morgon också. Men jag vet inte riktigt vad jag ska köpa för nån färg. För jag vill inte vara så mörkhårig nu till sommaren men jag ser så himmla liten ut i blont hår. Så det kanske blir nått mellan ting? Ljus brunt? Aja får se vad det blir, nått måste det då bli för mitt hår ser förjävligt ut. Och jag skulle villja hinna klippa mig innan skoavslutningen men det är ju lite små sent påkommet. Men vi får ser hur det går. Kanske snaggar bort alltihop? Eller vad tycker du? ;)

*************************************************************************
All I see is confusion




Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0