Onsdag.Tjugoförsta.Maj. Nollåtta!

Jasi, vad ska man säga om dagen? om veckorna som varit? Kan ju börja att berätta att jag fick G på Matte nationella och JA, jag är väldigt STOLT för jag är verdelös i matte! Sen så ja, hmm skolarbetet börjar lugna ner sig en smula nu, jag har ju varit duktig och gjort bort allt jag har skjutit på så nu är allt sånt klart,. Men då har vi prov på fredag i typ Grekiska gudar och ja, haha det är ju som lagom roligt och lagom intressant, men det går nog bra ändå. Sen så spelade jag match i dag. 1-1 Mot Burträsk med U-18. Vi skulle ha vunnit, vi var mycket bättre..Jag var riktigt peppad i början och det gick som bra, men jag har varit trött hela dagen och det slog som in i slutet, känner mej inte nöjd med nått i mitt liv just nu. Allt är som bara, ja jag vet inte, tråkigt? Grått? Trist? Jag vet inte riktigt vad det är med mig, har varit trött och tjömig hela dagen.. fattar som bara inte.. men, men det blir bättre. =)

Det är faktiskt riktigt sjukt! Ellan har alltså inte ens varit borta en dag och jag saknar henna hur mycket som helst! Hon är på Vårvandring med klassen och blir borta till på fredag.. Jag tror det är det här att jag vet att jag absolut inte kan få tag på henne som gör att jag saknar henna och behöver henne som mest. Jag behöver nån att prata med! Jag är så knäpp och det är bara du som förstår!


aja, nu ska jag sova, försöka i alla fall så alla inte behöver hata mig i morgon på skolan!
Puss!




WithoutyouImnothing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0