Lite göra!

Ja jag ska vara ärlig, Jag snodde den från Fannys blogg (A)

Jag vet att ingen orkar läsa men, det kan ju vara lite kul?

1. Hur gammal är du om fem år?

- 21 år.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
- Ida och Ellan

3. Hur lång är du?
- 170cm?

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
- Oth? eller The note book?

5. Vem ringde du senast?
- Ellan!

6. Vem ringde dig senast?
- Ellan.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
- Thaien å snuffen gör de igen tack min..............

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- Sms lite sen ringa? (A)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- Kärn Familj! (gifta)

10. När såg du senast din mamma?
- För typ några timmar sen.

11. Vilken ögonfärg har du?
- Blå.

12. När vaknade du i dag?
- kvart i 8

13. Vilken är din favoritjulsång?
- hmm, Santa Claus is coming to town?

14. Vilken är din favoritplats?
- Nere vid våran bastu!

15. Vilken plats föredrar du minst?
- Sjukhus.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
- Jadu, nånstans i en villa med en massa barn och en man!

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
- Fullmånen, för då skulle vargarna komma!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
- Elin maria alexandra Wiklund! <3

19. Hur stor är din säng?
- Hmm.. haha ingen aning (A)

20. Har du stationär eller bärbar dator?
- Stationär 

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
-  T-shirt

22. Hur många kuddar har du i sängen?
- 2, en jag har huvudet på och en jag kramar om =]

23. Hur många län har du bott i?
- 1

24. Vilka städer har du bott i?
- Skellefteå

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
- Skor, med sockar i men på sommarna är det nog barfota?

26. Är du social?
- Ja, asså det kan man nog säga.

27. Vilken är din favoritglass?
- daimstrut.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
- Blåbärspaj!

29. Tycker du om kinamat?
- Nja, eller det beror på vad det är.

30. Är du en romantisk person?
- Ja det är jag verkligen.

31. Vad dricker du till frukost?
- O´boy!

32. Sover du på någon särskild sida?
- nja, jag tror inte det. Men därimot ligger jag alltid innerst!

33. Kan du spela poker?
- Nej, det kan jag nog inte egentligen. Inte seriöst i alla fall.

34. Tycker du om att mysa/kela?
- Finns det nått bättre? (A)

35. Är du en beroendemänniska?
- Jo det är jag nog, beroende av andra människor!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
- Nej. Men jag känner en liten skit som fyller dagen före min födelsedag!

37. Vill du ha barn?
- Ja det vill jag! Gärna nu om dte hade varit så enkelt!

38. Kan du några andra språk än svenska?
- Engelska =}

39. Har du någonsin åkt ambulans?
- Nej, men jag skulle vilja göra det =]

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
- Bassäng, just när det gäller att bada, men dte rä mysigt att vara vid havet och höra vågornas brus =]

41. Vad spenderar du helst pengar på?
- hmm, Kläder och att roa mig. Tex, bowla =] Resa?

42. Äger du dyrbara smycken?
- Nja, tveksamt! Värdefulla i mina ögon men kanske inte i dina?

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
- OTH!

44. Kan du rulla med tungan?
- Hur gör man? betyder det nej?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
- Elin Wiklund, hon får mig alltid att lee.

46. Sover du med gosedjur?
- ne =]

47. Vad har du för ringsignal?
- Nån slags verklighet - Daniel lindström

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- Jag vet inte riktigt. Men kanske nånting?

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- Hmm, närmast mig är en penna som är röd!

50. Flirtar du mycket?
- Nej det gör jag nog inte, önskar att jag inte vore så feg på den fronten. ;)

51. Kan du byta olja på bilen?
- Nja.. eller jag vet vart man har oljan (A)

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
- Nej det har jag inte.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
- Hur kär får man bli, Skriven av Katarina Von Bredow

54. Läser du dagstidningen?
- nja, bara om jag får veta att det står nått kul?

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
- Nej

56. Dansar du i bilen?
- Hahah, hur skulle det gå till?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
- Rix FM.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
- Jag kladdade bara ner låt texter på ett papper.

59. När var du i kyrkan senast?
- Konfaledare för nån vecka sen.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
- Inge Nilsson!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
-
Kanske typ 4 nätter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0