ledig. 29maj08

Idag har jag då varit ledig, Ställde klockan på typ halv tio i dag så att jag inte skulle sova bort hela dagen. Sen så gick jag ut och var duktig och klippte gräsmattan. =) Sen så har jag som bara chillat, jag kan inte sola nu, för jag har typ fått nå utslag och om jag solar blir det värre =( Det gillas inte kan jag ju säga! Var som för engångs skull typ sugen på att sola. Jag och ossie gick då ner till bastun en sväng och jag solade i en T-shirt, varmt blev det men det är väl smällar man får ta. Nu sitter jag i alla fall här och nördar, fast egentligen så borde jag ligga ute, men jag hoppas att mamma eller pappa kommer hem snart så vi kan käka midda nån gång.

I kväll blir det Walk and Talk med laget och andra folk? Låter ändå typ Nice, bara gå och chilla och snacka en massa. Kameran åker säkert med så det kanske kommer lite bilder sen.. hmm, tänk så spännade. haha .

Här kommer då lite bilder från dagen i alla fall.

image265

image259

image260

image261

image262

image267

image264

image268




Puss,Puss!

Kommentarer
Postat av: ellan

Fina bilder babe :). Dessutom har alla mitt nummer där ;). Och det syns att du har haft lite att göra idag. =D

2008-05-29 @ 17:00:49
URL: http://erlino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0