Happie! 31/5-08

Fredag:
Var med klassen ute på Kyrkholmen hela dagen. Vi var där och spelade volleyboll och brännboll sen så lekte vi lite lekar, fikade och bara chillade. =) Till 2:an så blir det nya klasser och jag kan ju tala om för dig att jag kommer att sakna min klass! Trotts att det har varit lite stökigt och bökigt så är dom ändå grymt härliga. =D Och det är ju som nu i slutet vi verkligen har börjat lära känna varran, så det känns grymt tråkigt men jag hoppas att vi kommer att hålla kontackten ändå. =D

image275



image289
Saknaden kommer att bli stor! <3 =]


Skoldagen tog slut och jag åkte hem med bussen till ellan och käkade lite pizza sen så gick jag och ellan hem till mig och färgade mitt hår (syns typ inte ens). Sen så gjorde vi oss klara och åkte och Bowlade med fanny och ludde. =D Jag började med en Strike, tyckte att det var lika bra! haha sen så tog jag hem segern, elin tog en välförtjänt andraplats och ja hmm.. Ludde han fixade hem en sista plats utan tvekan =] hihi Nej, alla vara duktiga. Hur som helst så drog vi vidare till rönnbäcken och spelade lite golf, och det kan jag ju säga att det var inte alls min grej. Hahah Ludde var nog bäst där! Åkte hem raka vägen till sängen. =)

Bowling!
image291


image296

Golfen!
image297




Lördag:
Vaknade av väckarklockan där vid 9 i morse sen bar det av till fotbolls match på Norrvalla mot Myckle. Vi förlorade med 3-0 jag kan ju säga att det inte är den direkt starkaste insattsen jag har gjort men det är bara att lära sig av misstagen. Jag är inte så arg för Amme spelar i myckle och hon är så duktig så jag tyckte det var lika bra att LÅTA dom vinna. =] hihi.. bus!

När jag komme hem så tog jag på mig inlinesen och tog med mig ossie ut på en sväng, Åkte för bi sjöbo också så vi små badade lite. Det är ju så grymt härligt väder ute nu! Sommar! =D

I kväll så blir det bara att chilla. För alla andra ska ju typ på klassfest osv. Men jag överlever nog ändå. Grillat står på menyn inför middagen och gästerna börjar droppa in, så nu ska jag gå!

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: ellan

varför lägger du alltid ut de fulaste bilderna :)?

2008-06-01 @ 23:30:33
URL: http://erlino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0