Femtonde maj 2008

Ja i dag är det då den 15 maj och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den här veckan.. Helt klart bättre än förra men ändå så har jag nog inte kännt mig så stressad på väldigt länge.. Har varit ganska mycket skolarbete som smarta sara självklart staplat upp på hög så det har blivit mycket, sen så ska man hinna träna, hinna göra det som verkligen är kul och jaa.. det är ju ett pluss om man kan somna nån gång på nätterna..

Hur som helst så började dagen med att jag hade sång lektion från 8:45 till 10 och ja det gick väl ändå hyffsat bra.. börjar bara inse nu hur nära  det är till skolavslutningen, och jag är orolig om låten kommer att sitta.. Jag hoppas verkligen att jag slipper skämma ut mig! Sen så hade vi BF resten av dagen och ja det var stressigt, vi hade två grejer som skulle vara klara innan vi fick gå hem för dagen. Men till slut så blev dom klara och jag gick för att se hur det gick för lill ellan att fixa håret, och det gick riktigt bra sen så åkte jag till Fanny, käkade där sen vara fotbolls träning.. Och ja nu sitter jag här framför datorn och känner att mina ben är helt döda, men jag måste he mig ut med ossie och skriva klart min APU rapport...... men jag orkar inte just nu.. (Nu gör jag det igen, jag skjuter på allt jag måste göra)


    

******************************
image244

Igår var nog ändå den värsta natten jag varit med om,
har aldrig kännt mig så ensam i hela mitt liv.
Jag är lycklig, men det är ändå så tomt 
Jag kommer att bli tokig om jag inte får sova på nätterna!
Låt mig bara sova! Låt mig vara!

Kommentarer
Postat av: ..

Det är tomt och det kommer det att vara...

2008-05-15 @ 23:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0