"Droger dödar" 28 maj -08

I dag är det onsdag och jag har nog haft den ovärdaste skoldagen i dag på väldigt, väldigt länge. Åkte dit halv 12 hade mattelektion som är förberedande tills när vi ska läsa matte B i 2:an sen så hade vi droginfo från halv 1 till kvart i. "Droger dödar, Olagliga som lagliga" Sen så tog jag 10 över 1 bussen till bureå och 10 över 2 bussen hem och har bara degat. Vi åt skrov till middag och det var inte alls så gott i dag. blää, men nu blire träning i kväll och det är ju jätte fint väder, är rå peppad på det! :D Sommaren kommer nu med stormsteg. :D

Sen så är man ju då ledig hela dagen i morgon, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Är som tråkigt att bara sitta hemma också. Om ni har förslag så är det bara att höra av sig. =D
Nu är det i alla fall bara tre skoldagar kvar sen är det sommarlov! =D Känns riktigt härligt men ändå på nått sätt mysko, känns som att jag inte riktigt har fattat att det snart är lov! Men det kommer nog att bli riktigt Nice! Längtar jätte mycket tills jag och Ellan drar till Stockholm! =)


image256
But, it's just a dream, huh?
- Yes, it is a dream. But it is my dream.

Puss, puss!

Kommentarer
Postat av: Julia

haha, undrar vart du har fått dom sista raderna ifrån, på ett exakt :D

2008-05-29 @ 23:28:14
URL: http://joulie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0