27 maj -08

Idag hade jag min näst sista övning inför sången på skolavslutningen, och jag kan ju säga det att jag blir så arg på mig själv! Asså jag är nervös redan och jag vill verkligen inte att min nervositet ska förstöra hela sången i kyrkan! åå, jag är knäpp! Allt är som bara konstigt ,som bara så omvänt, bara så vimmsigt! Jag har som inte koll på nånting längre känns det som. Hahah jag kan inte ens sova på nätterna och det kan jag säga er att det gillas INTE jag blir så arg på mig själv! Jasi.. jag kanske måste söka hjälp? =O



Men i dag så har jag då lagt in lite sommarbilder på Apa, och bara tanken på sommarlov känns helt underbar! =) Men nu ska jag ta och skynda mig till Ellan sen så ska vi ta mopparna och åka och se träning i bureå. =]

image252


Puss!

Kommentarer
Postat av: steevie ;DD

vart lite sommarkåt av bilden faktiskt
fin bild :)

2008-05-27 @ 22:43:40
URL: http://bamhedshat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0