23-25 Maj 2008

Frdag:
Fick vet att jag får MVG i slutbetyget i Musik. (A) Jag är väldigt förvånad hade inte förväntat mig det, men det var riktigt kul. =)
Fest i Hjoggböle med gamla gooingar! (A) Häliga människor, slutade med att jag, Markus och Viktor chillade och såg film hemma hos mig sen vare god natt. Men det funkade ju också. =)



Lördag:
vaknar, stiger upp och käkar lunch sen vare samling inför match mot Kåge. Vi förlorade matchen med 5-0 tror jag det blev.. aja det var en sur match, vi höll 0-0 hela första sen så tappade vi allt när det hade gått lite mer än halva andra halvleken. På 10 min släpper vi in 4 mål. Nog om det, sen på kvällen bar det av till stan med Ellan mot okända mål, men det slutade i alla fall med att vi åkte till en lägenhet uppe på Moröhöjden. Där chillade vi med en massa folk bla klasan =) Sen så drog vi vidare med Ida B och fler till en annan lägenhet och såg klart melodifestivalen. (nästan) Sen så vare sightseeing med Erkii som chaffis typ runt i ursiken och ute i boviken osv. haha sen så åkte vi hem, chillade och sov. =)



Söndag:
Frågan är hur mycket jag verkligen sov i natt? Jasi, kan inte varit många timmar. Är trött nu i alla fall.
I dag har det varit chill i solen på förmiddagen sen så blev det Morsdags middag med min familj + Ellans familj! Grillat blev det, riktigt gott! Sommar kännslorna kommer nu alltså! Sen så drog jag och Ellan på oss inlines och åkte en säng med Ossie. Det var riktigt Nice. =)

Nu sitter jag här och är typ helt förvirrad, det känns verkligen som att vi har MASSOR kvar att göra i skolan innan skolavslutningen , men asså det ser inte ut som att vi har det. Vet inte riktigt vad det kommer att bli den här veckan, hoppas på slappa dagar hela veckan! Förövrigt så är det endast två övningar kvar sen blire kyrkan på skolavslutningen! Jag börjar bli nervig nu... hmm.. Jasi, Nu ska jag sova!

image251


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0