Zoo Tour! osv 21/03-08

Jag kan lova att det var riktigt roligt! Men det var verkligen inte så illa som det låter eller ser ut.. om ni nu sett någon bild på mig från Zoo, som jag kan lova att jag skäms över, så var det inte för att jag var full utan för att jag alltid är allmänt ful. =) Hur som helst så gick det ju inte bäst för alla, men alla hade då kul och det är ju det som är huvud saken. =)

image217

image218

image221


image219

image220


Ja och i dag har vi då haft Påsk middag med familjen, ellans familj, farmor, mormor och Faster. =)
Det var myspys! =) Vi åt "påsktårta" =) Sen kan jag ju säga att Ellan är bäst i hela världen men jag tycker inte om att måsta lämna henne hela lovet! Men som tur är så vet hon att jag alltid finns här ändå. =)
Nu kommer lite bilder från kvällen. =]

image222

image224


image223

Åker till fjällen på söndag!
Hade bäst! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0