life is so unfair!

            Veckan!
Osdag:
Tvätta, grejsa på och Chilla
Torsdag: Skola, Zedig Och ZOO!
Längtar, kommer att bli kul brudar. Party! =)
Fredag: Packa.... osv
Lördag: Åker till Jörn
Söndag: Bär det av till fjällen med älsklingen en vecka! =)


___________________________________________________________________________________________

Känner mig så grymt förvirrad och det är dagar som dom här man önskar att man inte hade några kännslor alls! Känner mig så himla hjälplös och jag vill verkligen försöka hjälpa alla! Men tänk så enkelt allt hade varit om man inte hade kännt nått alls... Jag är en människa som försöker hjälpa människor så gott jag kan, men i bland önskar jag att jag kunde bara få hjälpa och slippa känna allt det jobbiga.. Det finns inget att göra åt att jag alltid lider med människor, ibland känns det nästan som att jag mår sämre än den personen det handlar om.. Hoppas bara att det är en bra sak, att känna som jag gör? Jag tror inte att folk alla gånger förstår hur medlidande jag är? Jag tror att många bara tycker att jag ska sluta spela över. Jag är en väldigt "mammig" person och jag kan tänka mig att det kan vara väldigt på frestande, men jag känner att det inte finns mycket jag kan göra åt saken, för hur mycket ibland jag än försöker sluta så går det inte.

image214
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  
jag vill inte välja sida! jag vägrar!
snälla, dra inte mig i mellan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0