Anderstorp?

Ja.. nu sitter jag här i en datasal med hela Elins klass på Anders torp och lyssnar på  hallelujah och filosoferar lite. Den här låten får mig att tänka på gamla minnen.. och det känns helt sjukt att ha så många minne fast jag är så "ung." Jag börjar typ bli rädd att jag ska glömma alla bra och lite mindre bra minnen jag har, för det kommer att bli så många, många fler och vad händer om alla inte får plats? Det tycker jag är en skrämmande tanke-. =/  Hur som helst så tänker jag på Oskar när jag hör den här låten.. Han är ganska så underbar! =) Jag har haft ganska dystra inlägg på senare tiden och det tycker jag personligen är ganska tråkigt, men jag vet inte det är som bara typ en sån period nu? Jag vet inte.. Aja.. det blir i alla fall Zoo i kväll men tjejerna! :) Kommer nog att bli skit kul tror jag. =) Party, Party! =]

image215


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0