"we all need some place we can hide inside"

Fy fan vad jag hatar när människor förändras! Det är verkligen tråkigt att det måste vara så.
Hur som helst så är jag ledig nu hela veckan och det känns riktigt sköönt men egentligen så ger det inte ett skit! Dåligt väder, typ alla andra jobbar så man gå bara och slösar bort sin tid och man inser hur ensam man är.

Stan i dag med Ellan och Fanny, riktigt nice Köpte några tröjjor och skor. =] Sen vara träning i regnet, svårtaggat och lite folk men men.  Sitter just nu och klurar på vad jag ska hitta på i morgon, men det blir nog till att göra bort ett välbetalt städjobb hos gannen antar jag, efter som att Elin är så tragiskt och har tagit på sig massa extra jobb så hon lämnar mig.
Börjar sen också tagga Stadsfesten på Fredagen, kommer nog att bli nice. =)

Nä nu ska jag försöka sova..

Även om jag känner att jag är irriterad! ååååååå fyyyy vad jag är less!






*******************************************************************************************************
"What would you say, If I tell you that my life´s not perfect "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0