Tråkigt! 1/6 -08

image302


Någon:
Som förstår dig: Elin Wiklund
Som du saknar:
Det var en bra fråga.
Som du längtar efter:
Det är en hemlis
Som du hatar: Hata är ett väldigt starkt ord!


Vem:
Kramade dig senast: Min mamma, tror jag.
Pussade dig senast: hemlis..
Var hos dig senast: Ellan
Var du hemma hos senast: Hos ellan
Ringde dig senast: Helena
Ringde du senast: Ellan


Jag:
Är singel: japp, sökande. ;)
Saknar någon just nu: Sommar lov!
Är rädd för att bli övergiven: Klart att rädslan finns där i bland.
Svär ofta: Nja, det kan jag väl inte påstå.
Sjunger i duschen: Ja =]
Är en morgonpigg person: Ja det är jag nog.
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Haha, vilken fråga.
Är kär i kärleken: Helt klart. Jag är Såld!
Skrattar åt mina egna skämt: Hahah ibland, tragiskt nog.
Vill ha barn: Ja, gärna nu om det hade varit så enkelt.

Har du:
Piercingar:
ja, öronen
Syskon: 3 större syskon, En syster och två bröder
Pojk/flickvän: Nix
Jobb: Jodå.
För många vänner: Kan det verkligen bli för många?
Rymt hemifrån:
Nej.
Färgat håret: jo.
Bra självförtroende: Nja, det har jag nog inte.
Sagt "jag älskar dig" till någon: Ja
Varit kär: Ja.
Gjort något olagligt: Jag gör aldrig något dumt! (A)
Somnat i skolan: Nej det har jag nog inte lyckats med.
Brutit ett ben: Nej
Tappat bort mig i min hemstad: Kanske? =]
Sett en fallande stjärna och önskat: Absolut!
Varit otrogen: Aldrig!
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Det har jag nog gjort.
Smugit ut utan lov: Nja, jag tror aldrig jag har behövt smyga ut.
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Ja det har jag gjort.
En hemlighet som ingen vet: Den förblir hemlig!
Varit på en blind date: Nej
Sovit en hel dag: Nja, inte en hel dag.
Somnat gråtandes: Ja.

Brukar du:
Titta dig själv i spegeln:
Ja det har jag gjort?
Ha ångest: Det har jag haft många gånger.
Drömma mardrömmar: Ibland händer det.
Klä dig i svart: Förr sa alla alltid att jag bara klädde mig i svart, jag tror dte har blivit lite annars nu.
Hata folk: Nej det kan jag noginte säga att jag gör. Men hatar folk massor.
Lita på folk: Jag har nog ganska svårt att lita på folk.

Sista personen som:
Sov i din säng:
Jag och elias måste det nog varit.
Fick dig att gråta: Elias.
Du delade en dricka med: Ellan w!
Skrek på dig: Bra fråga. Folk brukar inte skrika på mig.
Du fick sms från: Erica.


 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0