Torsdag. 7/6 -08

Torsdag var det Studenten för väldigt många ungdomar här i skellefteå och värden runt. Jag kan ju bara säga det att jag längtar hur mycket som helst tills jag själv ska ta Studenten.

Men dagen började i alla fall med att vi åkte till kyrkan och såg när broder fick Stipendium osv och sen så åkte släkten hem till oss för att trycka lite smörgostårta, silltårta, Plättårta och vanlig goo tårta. Riktigt gott var det. =)
18:00 Bar det av till stan för att träffa tjejerna och umgås i en lägenhet, vilket var riktigt NICE. Där vid 22:30 så bestämde vi oss för att dra oss ner mot stan och där träffade jag en klasskompis som nyss har blivit pappa som jag var med och dom andra drog vidare till Nordanå, Kvällen slutade lyckligt i alla fall och mer behöver jag inte säga. För vi ska inte gå in på detaljer för då är de någon som bara kommer att bli mobbad! "Det bränns på fötterna?" Hmm undra varför? =)

Studenten


Party med brudarna!









Idag har jag match kl 15:00 på Tallbacka, vi möter Byske, kan bli riktigt roligt. Sen bär det av till Ursviken med Ellan för att hjälpa mamma att servera, diska osv på en fest. Det blir nog bra det. =)

Puss, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0