Tisadg! 10 Juni 08

Om man tittar ut genom fönstret blir man så grymt deprimerad! Vad fan är det här för nått väder? Jag borde kanske vara nöjd, jag jobbar hela veckan men ändå så vill jag ändå ha sommar väder! Det ska ju vara sommar nu! Det är ju hur kallt som helst! Och i dag är jag neggativ så passa dig noga!

Idag är det en månad exakt tills jag fyller år! Det är bara att börja ladda.. men vänta, vad var det jag fyllde nu igen, JUSTE 17 den mest värdelösa ålder som finns i hela universum! åååå, jag vill också ta Studenten och kunna gå ut på krogen osv osv osv. =( Men det kommer väl det med?

Mammi och pappi åker bort nu på torsdag och dom blir borta typ två veckor! Ruggit skönt att slippa dom! (A)
Även fast att jag älskar dom så är det ändå riktigt sköönt att bara få vara och göra som man vill. =D
Men jag längtar ändå tills dom kommer hem för då kommer hela familjen att vara hemma och syster flyttar hem nu, ska bli riktigt kul. =)



Jobbar som sagt nu hela veckan så det blir inte mycket gjort på dagarna, vill helst bara sova hela tiden! Ser framimot helgen, Blir nog till att åka till Wargen på fredag sen prty med tjejerna (kanske) lördag och sen så blire Erik på söndag.SÅ min helg kommer att bestå av VÄNNER hela helgen! Och sen så får jag inte glömma, Match på lördag mot Ljusvattnet! Taggar som fan bara jag får sova! =]


Nä nu ska jag gå och äta nått sen lägga mig en stund innan det blir jobb igen!


Puss puss!


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



"Om jag säger att jag vill att allt ska vara som det en gång var för att jag saknar det?
Kan du då förklara för mig vad det är jag saknar och vad det egentligen är jag vill?"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0