Skolavslutning!

Ja nu har man då haft Sommarlov i en dag, eller ja två. Riktigt sköönt, men man har inte fattat det än. Men det blir nog bättre. =)

Tisdag:
Skolavslutnig i kyrkan med alla balder 1:or. Jag sjöng också, är faktiskt ganska nöjd men jag vet inte vad just DU skulle ha tyckt men kanske hade du tyckt om det? Hur som helst så är det gjort nu i alla fall.
Sen så for jag och några ur min klass och köpte ficka och for till Kyrkoholmen och bara myste där osv. Sen bar det av hemmåt efter lite små stopp på vägen. Komme hem, käkade, bytte kläder sen taggade vi stan igen för balen. Var och fotade broder som gick med en kompis. Riktigt fina vara dom bägge två! (bilder kommer sen) Sen åkte jag ner och träffade klassen på Kyrkoholmen, chillade där hela kvällen och träffade mycket folk, nyktra som Onyktra! Själv så var jag väldigt smart, Komme mig inte hem föränns klockan typ nästan var 2 sen så skulle jag upp och jobba i morse. Men efter som att jag ändå är ganska morgon pigg så gick det faktiskt bra. =P

Balen!
Jonas och Lina






Men nu orkar jag inte skriva mer! Ska skynda mig att sova nu!
Kommer att bli en låååååång dag i morgon. =)

  • Kyrkan.
  • Student middag.
  • Klä om sig.
  • Staden.
  • Party.
  • Träffa massa folk!

Puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0