Har ska du få se!

Jag har snott frågorna från Theas blogg. (A)


1. Du för omkring ett år sedan

2. Du och en bästa vän



3. Du som busig



4. Du som fotograf



5. En bild som du aldrig visat



6. En dag som du minns



7. En konstig bild



8. En bild som väcker känslor



9. En plats du saknar



10. Någon du litar på



11. Någon du saknar



12. Någon du älskar

 

13. Någon som betyder mycket



14. Någon du tycker är snäll



15. Något du vill ha



16. Något som får dig att le



17. Något som är viktigt för dig



18. Dig själv nyligen




19. Dig själv för längesen


 

************************************************************************************

Match mot Ljusvattnet i dag! Börjar faktiskt peppa nu.=D Hahah, Sen blire stan i kväll men jenny och rebecka!! jag saknar dom så det kommer nog att bli jätte skoj! =D.   Sen får vi ju inte glöma bort!

Världens bästa Robert "rattmuffen"Lundström fyller 17 år i dag! Grattis till han! =D


 Nä nu måste jag skyyynda mig att packa puss på er!

 


Kommentarer
Postat av: Mikael

Haha Rattmuff ;D

Du borde ha skrivit Sergant Robert "rattmuffen" Lundström istället (A)

2008-06-18 @ 19:51:08
Postat av: Joana

Va rolig "lista", ovanlig tycker jag! :)

2008-06-19 @ 22:11:55
URL: http://atletico.blogg.se/
Postat av: Oskar

Nämen :]

2008-06-28 @ 13:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0