"Du har då aldrig trott på tårar" 8/6 -08

Nu har mamma och pappa varit borta i fem dagar och samtidigt som det är skönt så känns det tomt. Men det är tur att jag har ossie osv. Helgen har då varit kanon i alla fall. Var ju då med Andreas i fredags vilket var riktigt nice! Jag säger bara det, Glass i bergsbyn! <3
++Plussss++


Sen så lördag vare match mot Ljusvattnet som vi tyvärr förlorade mot med 4-1 men jag är ändå hyffsat nöjd, tycker att vi gjorde en ganska bra match och dom är ju trotts allt faktiskt serieledare i våran serie så. Men hur som helst så bar det av till stan för att träffa Jenny fu och Becka vilket var riktigt mysigt för jag har inte träffat dom på länge. Sen så sovde jag hos jenny så jag och hon låg och snackade en massa och mös i henne säng. =]

++Plussssss++


Fick mig hem där vid halv 4 för att skynda mig ut med Ossie som var övervänt. Städade lite, sen så kom Ellan och Erik. Vi myste och såg film hela kvällen tills dom for hem och jag typ däckade i min säng.



Hurtig som jag självklart är så var det ju bara att he sig upp när plikten kallade igen i morse. Allt jag kan säga är att jag tackar för att man tjänar lite i alla fall. (A)
Nu sitter jag här och kollar igenom dom 10 låtar som jag och Erica ska sjunga på Midsommar 12:30 i bureå hembygdspark. Det kan bli lite små spännande efter som att jag inte vet riktigt om jag kan alla låtar men. Haha
Det som kommer att bjudas på är lite blandat av bla:
  • Ted Gärdestad
  • Gyllenetider
  • Bob Marley
Osv, osv.

Jag är då skit trött. Borde egentligen ringa ellan och ludde och typ gå ut på en prommis med ossie men jag vet typ inte om jag orkar.. Ring och skäll på mig! Jag kan inte bara sova bort alla saker jag måste göra!! åå jag är LAT!
Snart jobb igen i alla fall bara hmm 3 timmar och 40 min kvar.


*******************************************************************************************************************************************************************************************************


"Du har då aldrig trott på tårar,
Det passar inte för en karl
Om man är över femton vårar
Finns inga känslor kvar.

Kan du förstå två våta kinder,
De torkar lika snabbt igen
Man rår ej för att tårar rinner, när man har mist en vän 

Du tror du vet hur allt ska vara,
Du vet när allting passar sig
Utom när jag ska förklara, hur jag känner mig."






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0