"Born to be wild" 29/6 -08

Ja, Alltså jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Har ju varit dålig på att upptadera men jag kan börja med att säga att hmm, MIDSOMMAR var hur kul som helst! Det var fan den bästa midsommar genomtiderna! Skönt folk, Musik, Kubb, MidsommarStällning! Och lite alkohol!










Helgen då?!
Jo den har varit helt jävla underbar! Började med förfest med bröderna och girlsen, sen så komme Syster hem från Island nu förgått riktigt Nice! Sen så var det så att mina föräldrar komme hem efter att dom varit borta i två veckor och jag lovar dig att jag har saknat dom! Hur som helst så blev vi sen Inskjutsade till Stadsfesten, hamnade först typ ute på Anderstorp nån stans på en fest så där vid halv 12 drog vi oss till Stadsfesten, träffade folk osv osv. Riktigt nice!

Lördag var det inte tänkt att vi skulle in, Vi tänkte hänga ute vid karusellerna Men efter som att jag var med världens charmigaste tjejer Elin, Jenilla och fanny så Flörtade vi till oss ett vuxenband sen så fixade vi in oss på området! Sen bar det av för mig in i Balzactältet och träffade mina Syskon och en massa folk! Jag komme mej in två gånger och dom kollad aldrig legg! Fyfan vad STOLT jag är, hahah Och det var hur kul som helst där inne.. Och självklart så såg vi när KRUTOV spelade! Fyyfan vad bra dom är! Jag kan ju säga det nu att Magnus är min släkting och jag har också tagit sånglektioner hos han! Världens bästa är han i alla fall! I mellan en spelning så pratade jag med han och berättade för han att min syster Fyller 24 idag, alltså efter 12 slaget igår. Så han tog upp henna på scenen och vi sjöng för henne och hon och magnus sjöng för oss, lite roligt var det för hon kunde inte riktigt texten på låten haha men hon var bäst ändå. SÅ grattis på henne! Johanna Wiklund!






Söndag, Ja Nu sitter jag här och vilar mig lite, Har varit ute idag och Solat och spelat kubb och fotboll med mina syskon men jag har match i kväll och jag vill orka med det och inte ha huvudvär så. Efter matchen så vet jag inte riktigt vad som händer, beroende på vad jag och ellan hittar på, men något blir det. Sen så är det snacka om att i alla fall jag och ellan kanske drar till umeå några dagar i veckan. Jag hoppas på det men vi får se hur det blir, det skulle i alla fall vara riktigt nice. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0