"Nya sätt att se på livet"

Vaknade idag där vid halv 12. Blev små sent igår, la mig vid halv 3. Jag ellan och fanny var och hälsade på Klas och Erik som har flyttat in i en ny lägenhet och jag säger bara dte att den var riktigt snygg och stor! Jag blir riktigt sugen på att flytta själv! Men mamma är nog fortfarande Bäst! =] (A)

Vaknade som sagt ganska sent i dag och gick ut och gjorde lite nytta hemma sen så åkte jag till Sjöbo där ellan var och jobbad. Så vi chillade där, spelade lite kort och solade. Har nyss kommit hem och nu är det dags att snöra sig in i duschen käka grillat med Familjen sen bär det av ut till Boviken och träffa folk och chilla ikväll. Kommer nog att bli kanon! Syns där?






Ha det bäst!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0