"förlåt mig om jag tvekar men mina tankar går....."

Måndag!
Ja då var det måndag igen, men den här veckan är inte som alla andra för den här veckan är jag ledig och på TORSDAG åker jag och elin iväg til Falund sen vidare till Stockholm och blir borta typ 10 dagar =] Nästan två veckor (A) Jag har i alla fall börjat tvätta idag och ska snart fram med resväskan! =D
Idag har jag i alla fall varit på sjöbo och varit sällskap med Ellan och Johan som jobbar där och säljer glass osv osv. Det var riktigt nice i alla fall låg där och stekte, fick syn på lite Ögongodis osv. (A) Det var mycket folk där i alla fall. Sen så åkte vi hem där vid 4 tiden för att käka.

                          
Ludde och Ellan!                                         Johan!


Senare på kvällen där vid 7 bestämdes det att vi skulle åka till Sjöbo för att grilla och bada osv. Och det kan jag säga vara riktigt Nice. =) Varmt i vattnet var det också. (A) Sen kan jag ju tala om för dom som inte viste det Dante är knäpp i skallen! =O =)

                                 
Ellan & Palle                                     Jen & Jim                                        Sebbe


Dante Nordström!

I morgon blir det till att hoppas på fint väder, då blir det klippning av gräset sen åka på stranden och sola!
Till kvällen bär det av till Byske för att visa våran kärlek till bandet "Lokal6" där våra kära vänner spelar!
Grymt bra är dom!


Puss och sov gott!




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAH DANTE :P

2008-07-17 @ 13:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0