"feels like you´r a million miles away"

Vad ska jag säga jag mår ju egentligen så himla bra men ändå så ska kännslorna åka upp och ner! Jag kan säga att jag är så åksjuk och less nu att det är dags att spy! Men då finns det dagar när allt är helt underbart också!
Igår så var det Solardag med Ellan, Ludde och Fanny. Och jag jag blev faktiskt Brun! Men det ser lite roligt ut för jag solade inte ryggen nånting så den är vit. =P

Men hur som helst så bestämdes det så hastigt som igår att Jag, Ellan, Jenilla, Ida, Sandra och Fanny drar till Umeå i kväll! Riktigt nice tror jag att dte kommer att bli, ska försöka tvätta lite nu osv sen blire packning för fullt. Men den här resan blir nog inte bara en dans på rosor heller. Är så himla mycket minnen med Klyva, alltså stugan som vi ska till. Var där förra sommaren med världens underbaraste människor och nu ska inte dom med, det kommer nog att kännas riktigt tungt i början. Gruvar mig faktiskt för hur man kommer att känna för asså det var helt klart det bästa och roligaste jag har gjort med dom där människorna och det är så himla många minnen som jag inte kan glömma!



 






Minnen som aldrig kommer att suddas ut!


Nä nu drara jag mig, blir nog inget mer inlägg innan jag åker. Ha det bäst!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0