"Don´t you know who I am?"

BOVIKEN!
Vi åkte dit vid sju. Sen så slog vi ut filten och satte oss ner sen från att varit fyra personen på filten så kryllade det av folk. Men lika bra tycket vi. Riktigt trevlig kväll. Mycket mys, BÄST musik och sist men inte mins världens underbaraste brudar och mycket annat häligt folk. =) Vill bara säga Tack för att ni gjorde kvällen till den bästa! =D


Filten uppslagen och kvällen ska dra igång. =)


Myspys!


Skåål! =D


Folk =)


Musiken!

Fint var det. =]

***********************************************************************************************************************************

I morgon så blir det att sova länge. (A) =] Men jag hoppas på fint väder och då blir det till att vara på sjöbo och hålla Ellan sällskap. Men jag har försökt ragga med mig lite eget sällskap men jag vet ej om jag fått napp än. Får se  hur han mår i morgon. =P Alltså i morgon, blir det antingen  till att göra typ Inget alls eller att chilla på Sjöbo. Jag hoppas på det andra i alla fall.  Men nu ska då jag dra mig till sängen.

Hade bäst och sov gott!
Puss!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0