Måndag! 1401-08

Helgen gick inte direkt som väntat. Söndagen började med att det ringde hysteriskt i telefonen 07:30, jag svarade samtidigt som min mamma och det ända jag hörde innan jag slängde på luren var maggans förtvivlade röst som halv skrek "Han är död!" och det var inte direkt det sättet jag hade valt att bli väckt på. Jag satt bara och stirrade rakt in i väggen tills mamma komme in och satte sig i sängen bredvid mig. När jag kollade henne i ögonen och såg tårarna rinna från hennes ögon brast allting. Men samtidigt så känns det som att jag inte har förstått att han är borta. Det är jätte konstigt. Mamma komme in nu och berättade att begravningen är den 25 Januari och då grät jag också, men det känns så overkligt på nått sätt. Hur som helst så vet jag att det var bäst så här ändå! 
                                      


Han var världens bästa och jag kommer aldrig att glömma dig morfar!





Måndag!
Ja den här dagen har väl varigt ungefär som alla andra måndagar förutom att den har varit ännu lite värre!
Jag har varit trött och körmig hela dagen och det har ida också varit och det gör ju inte saken bättre precis, sen så har vi fått massa läxa och vi har två prov också, så jag känner att jag är lagom pepp! Just nu känns det som att jag skulle vilja smita i väg den här veckan! Bara försvinna och vara i fred och bara tjura! Sne komma tillbaka och vara gladare. Alla säger att jag är Sata Sara nu så det är väl dags att rycka upp mig. Nä nu ska jag försöak vara duktig och börja med läxan. Ska skriva nå grejs osv och jag måste vara klar till 20:00 för då kommer ellan och vi ska se Idrottsgalan! =) Hon är min bästa vän och hon är bra i alla lägen!

                                     

Tjiing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han var är och förblir den bästa ! Jag klarar inte ens tanken av att han är borta..

2008-01-17 @ 22:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0