Lessss! 1701-08

Den här veckan har verkligen varit den värsta på väldigt länge! och än är den ju då tyvärr inte slut. =(
Men jag hade skoter kurs i går kväll och det var faktiskt ganska skoj. Väldigt intressant i alla fall. =) Man blev ju inte bara lite peppad på Tärna på Sportlovet! Det tror jag kommer att bli skit kul.
Igår när jag komme hem från Skoter kursen så hade mamma prata med Syster och för några dagar sen så frågade mamma om jag ville sjunga med Johanna på morfars begravning, jag är verkligen inte säker om jag skulle klara av det. Men hur som helst så funderar mamma på om vi ska sjunga "Du är allt" med Shirley Clamp och bara ändra texten lite, Jag tror att det skulle bli jätte fint men vi får se. Annars få syster sjunga den själv. 


Men nu sitter jag här i alla fall och vi hade BF prov i dag om varför leken är så viktig för barnen och det känndes ändå som att det gick hyffsat bra och nu ska jag packa träningskläder inför i kväll, gympakläder till i morn och fotbolls grejjerna till Specialidrotten i morn. För sen efter träningen så ska jag äntligen få åka till älsklingen och vara med han i kväll! Jag har saknat han hur mycket som helst!
image174              image175

Men sen i morgon så blir det till att jobba när man kommer hem. Och JA jag ska jobba i helgen! Fredag och lördag, faktiskt inte Söndag för då har jag först skoter kurs i matildas sen så har vi match mot Sunnanå/Sörböle. Det ska bli kul, men det kan bli en väldigt tung match, men men, bara att göra sitt bästa så får vi se hur långt det räcker. =) Längtar i alla fall.  

image176

Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0