Helgen! 1201-08

Veckan har gått ruggit fort men den var mycket ensam i fredas när ida var sjuk! Jag tycker inte om när hon lämnar mig, jag tackar gudarna att vi inte hade nån matte då. Men hur som helst så är det helg nu och i går så var jag med Markus och efter att vi hade sett Hottfus så åkte vi till hjoggböle för att umgås med Elin och Wille. När vi komme dit så vi "The Wohle ten yards" Och den är skitbra så den rekomenderas att se. =)
image166image165
 

Sen när vi sett den filmen klart så satt vi och babblade en massa till typ 03:00 så jag komme mig i säng typ vid 03:30. Och i dag (lördag) så fyller mamma år så jag var duktig och ställde väckarklockan på 10:00 och steg upp så nu sitter jag här och håller på att somna. men jag får väl skylla mig själv. Idag så kommer det folk hit och ska fika och gratta mamma sen ska vi grilla i kväll sen har jag inga planer för kvällen. sen så på Söndag sak jag visa min Kristna och Kyrkliga sida för då ska Jag, lollo och erica sjunga i bönhuset kl 11:00. Tränining och att umgås med Elias kommer att avsluta min helg. =) 


Grattis till min underbara moder som fyller år i dag! =)
image167

Ha en bra dag!
Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0