Godjul!GottNyttår! 07-01-08

Nu har jag verkligen varit dåålig på att skriva! Men jag kan ju börja med att säga att Julaftonen var Kanon! =)
Fick ju vara med bästa vännen och hela tjocka släckten! Vi var ca 20 pers hemma hos oss! =) Jag fick typ allt jag hade önskat mej!


* Fotoramar.                                                           
* Pengar.
* Massa Böcker.
* Porslin.
* Tvättkorg.
* Smycken.
* Parfym.
* Ljus.
* Godis.
* En väska.
* En almenaka.

Osv.

image135

                 



Ja, det var min Jul det men nu ska vi hoppa till min Nyårsafton som jag firade med en massa skööna människor här ifrån Sjöbotten! + Några Outsiders. Det var nog den bästa och roligaste Nyårs jag någonsin varit med om! =)

image141Jag och Ossie. =)
 Tacos!   Spel!   Pratmakarna!


image149 Tequila!

 Ida Super till!  Muuuums!   Gott wille?   


image151Elin, Jag och Fanny!

 Jag och Ida!              Elin och Fanny!


image154Spel!
Med vilda gester!

 Konsentrerat!   Jasså David?   Tyvärr så vann killarna.


image158Tolvslaget!
 Skumpa och Raketer!    Skååål! 


 Wille, jag och Mackan.  David och Jonas!  Markus och David!


                                                        Bilder säger mer än tusen Ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0