Helgen!03/02 -08

Jag är verkligen värdelös på att vara duktig och skiva här! Men ja, hur som helst så i Fredas jobbade jag.
Lördags så jobbade jag på morgonen sen så åkte jag till Elias. vi myste och såg film sen så var det match på edda mot Clemens, riktigt rolig match och jag är väldigt nöjd med min in satts men tyvärr så blev det förlust med
1-0 men vi spelade ändå bra. =)  Efter matchen for jag och elias och köpte mat sen for vi på Bio.
Vi såg:
 
Söndag blev det jobb igen på morgonen sen så åkte jag hem och var med Elias hela dagen! Vi hjälpte mamma att elda upp en massa kartonger och tidningar så blev det chill. Och nu ska vi typ sova. Jag är jätte trött. Tycker synd om Ida som kommer att måste stå ut med mig i morgon. Men, men hon vet ju hur jag kan vara så. =P

Bilder från dagen:

:image190
Dagen!

image191
En stor brasa!

image192
Puss på dig!

image193
Jag och Älsklingen.



Tjiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0