De du! 06/02-08

Jassi.. Idag hade vi sovmorgon till typ 10 så då sovde ida hos mig i går natt.. Hon är väldig bra hon! Jag färgade håret på henne, första gången jag färgade någons hår. Hahah och vi komme fram till att dte läbbigaste man kan höra av en frisör är ordet "Oj" "Hoppsan" osv.. då blir man ju då väldigt orolig. Hahah men jag tycker hon blev fin i alla fall! =} Sen så idag så var vi och intervjuade 6 åringar på fritids det var faktiskt riktigt kul.. dom var så grymt söta! Och nu har man varit och gjort Skoter kortsprovet och ja jag klarade det.. men det gick väl inte bäst i världen men vafan nu är det gjort i alla fall. =D Men då återstår bara väntan på att kortet kommer. Men det överlever man nog! 


Elias är en väldigt dum pojke, vi hade små pratat om att åka till Jörn i helgen om han inte var tvungen att jobba. Och dum som jag var så ställde jag in mig på att vi skulle åka dit.. MEN självklart så måste han jobba ändå! Jag kommer hinna tvärträffa han i morgon sen så träffar jag han typ inte föränn på en vecka så då har jag typ inte träffat han på två veckor! Jag överlever inte!!! =( 


Nä nu ska jag se OTH och bara tjura!

Tjiing!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0