2 dagar kvar!

Ja nu är det bara två hela dagar kvar tills vi åker till Tärna, men innan dess ska jag hinna med:

Fredag:
Skola, Packning chillning och ännu mer packning!

Lördag:
Avgång från Tallbacka 07:30 betyder alltså att jag måste upp tidigt, sen så bär det av till Norsjö på Fotbollscup hela dagen. Och jag hade som räknat med att jag skulle få vara hemma och packa hela lördagen men Icket sa nicket men det är bara att peppa om på fotboll känns ändå bra. Tror det kommer att bli skojsigt och vi kommer säkert att vinna hela alltet. ;) Tjejerna i laget är BÄST! <3  Men hur som helst så kommer jag då hem vid 19:00 nån gång? Och då blire att packa det sista och sen in med allting i bilen. Hoppas också att älsklingen kommer till mig då för nu är han i Stockholm och köper en ny bil. =O Sen SOOVA!

Söndag:

07:00 går bilarna här ifrån vår lilla by.. haha och då bär det av med en massa skööna männsikor till Tärna!! =D Längtar jätte mycket! Kommer att ÄGA allt och alla! Skoter! Slalom! Vänner! Mat! och mycket mycket mer tookigheter! =) Huvvaligen! det kommet att bli Kanon!

________________________________________________________________________________________

image196
Fyra helt Underbara månader med dig!
Älskar dig! <3

________________________________________________________________________________________

image195
Do you promise to smile, as long as I do it too? 

Kommentarer
Postat av: Fellan

Grattis till er! =)

du jag ska också till norsjö på lördag ;) om jag är frisk villsäga :/

2008-02-28 @ 21:54:13
URL: http://filicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0