So amazing! 7/12 -08

Fredag:
Kalas för Ida som fyllt 17, sen så komme Anders senare på kvällen.


Helt oslagbara! <3


Grattis igen Idde! (L)

Lördag:
julklapps shopping för Anders så vi var på stan på morgonen sen åkte vi hem och Anders klippte sig sen for vi på Hockey/Pub kväll i Matildas. Vilket var riktigt trevligt.
Middag -> Hockey -> Dans.


Söndag:
Bara tagit de lugnt och myst. Ätit middag med Mats, Annica och Anders pappa och lillebror, sen åkte dom hem. Och nu sitter jag här och tycker synd om mig själv för att jag ska måste sova själv i natt. =( Det finns inge värre en Söndagar när Anders åker hem. Nu ska jag gå ner och fika sen lägga mig och vänta på att Anders ska ringa.
Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag haft!


Sötast i hela världen! <3

Haaaade!

Kommentarer
Postat av: Fellan

Det är förjävligt när pojken sin åker hem på söndan, jag förstår dig!

Fast jag tror nog att du har det lite värre för ni bor ju så lååååångt ifrån varann! Men kämpa på :) ;) haha

2008-12-11 @ 18:08:32
URL: http://fellanns.blogg.se/
Postat av: Fellan

Haha nej det har jag inte :P men nu är jag snart klar med det :D

2008-12-14 @ 16:51:37
URL: http://fellanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0