"wondering what you get" 04/8-08

Måndag!
Varit på stan och umgåtts med andreas hela dagen, har nyligen kommit hem och käkat lite Tacos (A). Och nu bär det snart av till träning! Jobbar egentligen hela vecka men har tagit ledigt Måndag och Fredag. Så Tisdag, Onsdag och Torsdag är det jobb som gäller.

På onsdag så ska jag vara med ida på dagen och på kvällen blir det match med U-18. Sen fredag är det Dm match då är jag ledig vilket kommer att vara riktigt skönt. Då kommer det också Islänningar hit och hälsar på och det är stor fest på fredagkvällen efter matchen. =) Sen den årliga TRÄSKAMPEN på lördag så det. kommer att bli fullt upp! Ska och planera låtara med Erica efter som att vi ska sjunga då. =P Sen är det bara att he sig upp Söndag morgon och spela match med A-dam laget mot, hmm Ljusvattnet tror jag.

Nu tycker jag att jag har varit hyffsat duktig i alla fall så nus ka jag ta och packa klart tränings kläderna och dra mig iväg.




***************************************************************************************


Är man sötast i hela världen så är man ju bara det, Eller hur? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0