"tried to walk away but i stumbel"

Helgen har varit den tyngsta på länge men har samtidigt aldrig varit så bra! Fredag var det jobb efter skolan sen så komme Anders vid 9, sen så såg vi film till typ 12. Sen var det bara att he sig upp till jobbet halv 6 och jag kan säga det att när jag vaknade så trodde jag typ inte att jag skulle få mig upp ur sängen, hade jätte ont i kroppen och förkylningen kom smygande men det var ju bara att he sig dit. Hann hem och ta det lungt ett tag sen bar det av till fotbolls match och tyvärr så orkade jag verkligen inte. Hade sovit för lite sen så tog förkylningen all kraft jag hade kvar. Förlorade mot Myckle med 6-1. Blev tacos till middag och sen mys framför tv:n. Och idag har varit en lugn dag har inte gjort så mycket. Varit med anders hela dagen. Nu har han åkt hem igen till sin lillahemtrakt.


Ikväll blir det till att vara med Ellan och Ludde, har som inte hunnit träffa elin i helgen och typ inte i veckan heller och det känns som komstigt! Saknar henne men det blir nog bra att vara med hon och ludde ikväll. Blir nog till att plocka lite blåbär och göra något spännande och gott sen bara mysa. =)

Hade bäst!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0