"Still haven´t found what Im looking for" 8/8-8

Blev en tidig kväll igår Ellan gick hem vid halv 12 efter att hon varit moraliskt stöd till mig medans jag försökte hålla orken uppe att sortera mina kläder som var tvungen att göras igår. Och jag kan säga det att jag hade grym ont i huvudet i slutet. Men hur som helst så blev jag klar och det blev faktiskt väldigt fint i min garderob. =} Sen som sagt så la jag mig halv 12 och tänkte att huvudvörken skulle gå över. Jag somnade typ direkt när jag la mig för jag var så grymt trött, men när jag vacknade i morse så hade jag fortfarande huvudvärk och det var inte det roligaste nrä jag viste att jag skulle måsta städa mitt rum. Trodde jag skulle får besök idag också men det blev inte så. Vi får i alla fall Islänskt besök idag så det är storstädning i hela huset men det som är skönt det är att mamma jobbar så det är pappa som håller ställningarna och då är det betydligt lugnare!

Nu sitter jag här med Nada att göra så jag ska öva lite på dom två sångerna jag och Erica ska sjunga på Träskkampen i morgon sen bli det väl att he sig ute en sväng med Ossie. Och sen som sagt är det DM match i kväll mot Myckle. Samling kvart i 5 och matchen börjar halv 7. Önska mig lycka till! Jag lär behövade, Känner inte alls för att spela match i kväll. Hur som helst, nu ska jag gå!


*************************************************************************************


Step one you say, "We need to talk."
He walks, you say, "Sit down, it’s just a talk."
He smiles politely back at you,
You stare politely right on through,
Some sort of window to your right.
As he goes left and you stay right,
Between the lines of fear and blame,
You begin to wonder why you came.

Lay down a list of what is wrong.
The things you’ve told him all along.
Pray to god he hears you.
And I pray to god he hears you.

Where did I go wrong? I lost a friend,
Somewhere along in the bitterness.
And I would have stayed up with you all night,
Had I known how to save a life.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0