"nu kokar det i grytan"

Asså jag blir så grymt JÄVLA förbannad på dom här människorna och speciellt en, att jag inte ens vet vart jag ska ta vägen! Jag är så grymt less på att tjaffsa och det är väl iprencip det ända jag har fått gjort sen allt startade! När är tiden inne för att bara ha kul då? Vist i fan har man rätt att få se personen rätt upp i ansiktet och få höra vad den har att säga i stället att få höra det från andra då det redan har snackats en massa skit bakom ryggen! Är så less på att försöka lita på människor sen får man bara en kniv i ryggen! =O Jag trodde verkligen inte att det skulle någonsin sjunka så här lågt men fyy fan det har sjunkit lägre än Glocalnet och nu är det fan inte roligt längre! Jag har en gräns och när gränsen är passerad och folk som inte har någonting med allt det här att göra dras in då har det faan gått för långt! Jag lovar dig att det är inte över än och du ska fan inte bara kunna sätta dig på mig! Det är snart över och då ska jag visa dig att det är JAG SOM SKRATTAR SIST!


Du kan ta dig i ditt arsle för snart är det över för min del!
Till er andra kan jag bara säga Fyy fan vad högt upp ni ligger på min älskar lista just nu!

Kommentarer
Postat av: ellan

ojoj

2008-08-20 @ 19:13:53
URL: http://erlino.blogg.se/
Postat av: Palm

Jag hoppas verkligen inte att jag har gjort nånting :O för isåfall säg till

2008-08-26 @ 08:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0